خلاصه نویسی ها و یادداشت برداری هایی که دارم وقتی کارساز می شود که مرور شود.  (نویسا)
خلاصه نویسی ها و یادداشت برداری هایی که دارم وقتی کارساز می شود که مرور شود.  (نویسا)

خلاصه نویسی ها و یادداشت برداری هایی که دارم وقتی کارساز می شود که مرور شود. (نویسا)

نکاتی که حتما حتما باید در خلاصه نویسی رعایت کنید

۱-حجمش زیاد نشه ها

ببین عزیز دلم قراره خلاصه نویسی کنی نه تومار نویسی.بازم تکرار میکنم،خلاصه هاتون برای هر فصل نباید بیشتر از دو صفحه a4 باشد.


۲-پیوسته مرور و بازبینی بشه

ببین همیشه تو خلاصه هات جاهایی رو خالی بزار وقتی داری مرور میکنی شاید بخوای نکته ای رو اضافه کنی.


۳-برای خودت باید نوشته باشی

ببین قرار نیست که خلاصه هاتو به صورت عمومی منتشر کنی ، پس تورو خدا برای خودت بنویس. اینم حواست باشه نمیخوام برای آلبوم خاطرات ازش استفاده کنیم.


۴-منظم و دسته بندی شده باشه

مهم ترین نکته در خلاصه نویسی همینه که نظم وترتیب تو خلاصه نویسی رو حتما حتما باید رعایت کنی که پس فردا موقع خوندن خلاصه مثل آهو گیر نکنی تو گل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.